Prkno - jak ho cvičit

11. června 2015 v 11:57 |  Hubnu a zpevňuji
Ano, já vím, už jsem 22 dní nenapsala do této rubriky, ale to neznamená, že mě vůle opustila a na všechno kašlu Úžasný I když se studem musím přiznat, že jsem polevila, protože teď nějak absolutně nestíhám, ovšem snažím se denně uloupit nějaké ty minuty ke cvičení, lepší někdy nežli nikdy!


Nerada cvičím, když je někdo doma, nechci aby mě někdo pozoroval apod., navíc cvičit se dá jen v obýváku no a fuňte a poťte se, když na vás civí zbytek rodiny, to se prostě nedá Smějící se

Každopádně proč píšu, dnes jsem náhodně objevila článek s návodem, jak se má správně dělat prkno. Protože takových článků moc není a já sama vím, že když ho budu hledat, tak ho nenajdu, tak jsem se rozhodla to důležité vytáhnout na svůj blog.

Takže:
Lehněte si břichem na zem, opřete se o lokty v 90° úhlu, dále se opřete o prsty na nohou. Tělo musí být v jedné rovině od hlavy až po paty (hlavu nesklánět ani nezaklánět).
Lokty jsou přímo pod rameny, tělo vzpřímené, napnuté břišní a bederní svaly, boky neklesají k zemi. Čím blíže budete mít chodidla u sebe, tím těžší bude udržet rovnováhu, což zvýší tlak na bederní svaly.
Celé nohy držte rovně a pevně! Nepokrčujte kolena.
Zatněte hýžďové svaly a nepolevujte po celou dobu cvičení.
Pro správné provedení cviku je nejdůležitější mít rovná záda, nesmíte se v nich prohýbat ani je "hrbit".
Stáhněte celé břicho, všechny svaly až pod žebra a držte po celou dobu cviku, nepolevujte. Nezapomeňte dýchat, velkou chybou je zadržování dechu.


Cvičení je velmi náročné, nemá cenu se přepínat, opravdu ze začátku stačí pár sekund. Já začínala na 15s, ale doporučuje se i na 10s. Až budete v tomto cviku zkušení, doporučuje se vydržet maximálně 2 minuty, poté oddech a další 2 minuty maximálně v 5ti sériích. Nejlepší je cvičit tento cvik denně, já osobně si ob den přidávám 5s a když vidím, že to je na mě moc rychlé, tak klidně ještě den dva s dalším přídavkem počkám.

Zde obrázek, jak můžete cvičit jako začátečník, mírně pokročilý a pokročilý:


Najdete si 10 - 20s denně??? Úžasný


Další možnosti, jak cvičit prkno, až budete chtít přidat na obtížnost:



A jako poslední přidávám cvik na stejné bázi, skvělý na tvarování boků, opět od nejlehčího po nejobtížnější:


 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Ježurka Ježurka | Web | 11. června 2015 v 15:28 | Reagovat

Jo, kdybych byla mladší, ale takhle zjišťuji, jak jsem s pohybem na tom každým dnem hůře. Dobře mi tak, měla jsem cvičit, dokud to šlo. Teď už to fakt nejde. Nabádám tedy všechny ostatní, hlavně ty mladé a mladší. CVIČTE!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.